Гоголівська селищна рада
Миргородського району Полтавської області
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

УВАГА! КОНКУРС!

Дата: 03.12.2021 11:14
Кількість переглядів: 481

ОГОЛОШЕННЯ

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 «Про затвердження порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» Виконавчий комітет Гоголівської селищної ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування:

 

 

 

Земельний відділ

Провідний спеціаліст

1

 

   

 

 

 

 

Відділ з питань забезпечення Центру надання адміністративних послуг

Державний реєстратор

1

 

Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів

Провідний спеціаліст:

- вища освіта (не нижче бакалавра);

- стаж роботи не менше 1 року в галузі земельних відносин;

- вільне володіння державною мовою;

- володіння комп’ютером на рівні користувача;

 

Державний реєстратор:

- повна вища  юридична освіта за освітньо - кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

- громадянство України;

- знання чинного законодавства України;

- вільне володіння державною мовою;

- стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;

- сертифікат  про підтвердження професійної компетентності та/або успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора  у сфері державної реєстрації    речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та/ або у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань для здійснення функцій державного реєстратора;

- навички роботи з комп’ютерною технікою.         

 

  Особи, котрі відповідають вимогам та бажають взяти участь у конкурсі,

подають до конкурсної комісії Виконавчого комітету Гоголівської селищної ради такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходження служби;                                                                           - згоду на збір та обробку персональних даних;        

- заповнену особову картку форми П 2-ДС;                                                                                    - дві фотографії розміром 4X6см;                                                                                             

- копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;                                                                                                

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» шляхом заповнення на офіційному вебсайті Національного агентства з питань запобігання корупції ;                    

- копію паспорта громадянина України;                                                    

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

- копію трудової книжки;

- копію ідентифікаційного коду.

 

Документи приймаються протягом 30  календарних днів з дня оголошення конкурсу за адресою: селище Гоголеве, вулиця С.Горєва, 27, селищна рада, відділ персоналу                               (І поверх) , з 8.00 до 17.00 год., щоденно крім суботи та неділі, тел. (05345) 9-54-35

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано