ІНФОРМУЄ ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ

Дата: 31.08.2021 20:21
Кількість переглядів: 616

Фото без опису

НОВИЙ СЕРВІС ВІД ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ - ЕЛЕКТРОННІ ЛІКАРНЯНІ

 

1. Яка мета введення е-лікарняних?

  • спрощення процедури оформлення листка тимчасової непрацездатності;

  • скорочення часу від оформлення до нарахування допомоги;

  • унеможливлення зловживань під час обігу листків непрацездатності.

 

2. Чи працює електронний реєстр листків непрацездатності?

Сервіс надається зареєстрованим користувачам, які увійшли на вебпортал ПФУ за кваліфікованим електронним підписом.

 

3. Яка інформація буде в електронному реєстрі. Які дані з цієї інформації будуть до доступні працівнику і роботодавцю?

Отримати інформацію про електронний листок непрацездатності може:

  • Страхувальник (роботодавець) – через електронний кабінет на  порталі послуг ПФУ (вкладка «Дані з Електронного реєстру листків непрацездатності») стосовно ПІБ та реєстраційного номеру облікової картки платника податків застрахованої особи; номера, дати відкриття/закриття лікарняного;

  • Застрахована особа (працівник) стосовно дати відкриття/закриття лікарняного, причини непрацездатності.

 

4. Які етапи проходить е-лікарняний на підприємстві? Як здійснюється плата е-лікарняних.

Роботодавець автоматично отримує необхідну інформацію для нарахування коштів та здійснює  нарахування та виплату згідно законодавства.

 

 

 

ЕЛЕКТРОННІ ТРУДОВІ КНИЖКИ

 

1. Порядок та способи подання сканованих трудових книжок та терміни їх опрацювання.

10 червня 2021 року набрав чинності закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» №1217-IX від 05.02.2021.

Закон передбачає:

  • протягом наступних 5 років включення до реєстру застрахованих осіб відсутніх відомостей про трудову діяльність. В цей період буде застосовуватись як паперова трудова книжка так і електронна форма вже внесених відомостей до державного реєстру;

  • надання страхувальником чи застрахованою особою сканованих або оцифрованих копій документів, передбачених законодавством (трудової книжки, довідок тощо) через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (вкладка «Відомості про трудові відносини). Обов’язковою умовою при цьому є накладання кваліфікованого електронного підпису.

 

2. З якою метою введено електронні трудові книжки.

Призначення пенсії органами Пенсійного фонду України на підставі електронної трудової книжки автоматичне без звернення особи.

 

Головне управління Пенсійного фонду України

в Полтавській області.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано