Актуалізація інформації про реєстрацію місця проживання в Реєстрі територіальної громади
Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» визначено, що громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані протягом тридцяти календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання. Батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.
Для здійснення обліку міграції населення та встановлення точної кількості осіб, що проживають на певній території запроваджено автоматизовану систему — Реєстр територіальної громади (Реєстр або РТГ), основна ідея якої спрямована на створення єдиного інформаційного простору та передумов для переходу на електронний документообіг.
РТГ - це автоматизована, захищена база даних всіх жителів Гоголівської громади. Мешканці, дані яких занесуть до Реєстру, зможуть не витрачати зайвий час для отримання різного виду довідок.
Реєстр територіальної громади наповнюється щоденно. Змінюючи реєстрацію місця проживання, реєструючи місце проживання новонароджених дітей, реєструючи місце проживання особи, орган реєстрації вносить зміни та оновлює дані в Реєстрі.
Проте, залишається відсоток мешканців громади, дані яких змінились: наприклад, змінилось прізвище у зв'язку з одруженням, змінено паспорт громадянина України, але інформація в реєстрі залишилась попередньою.
Зокрема звертаємо увагу, що відомості про зареєстроване місце проживання малолітніх та неповнолітніх дітей в РТГ майже відсутні.
ЦНАП Гоголівської селищної ради проводить уточнення та актуалізація даних про зареєстрованих осіб у кожному населеному пункті нашої громади.
Для перевірки існуючих електронних даних, за адресою вашого місця реєстрації, жителям Гоголівської громади необхідно звернутись до ЦНАПу або до відповідного старостинського округу з метою уточнення:
- чи всі зареєстровані у житловому приміщенні мешканці внесені до Реєстру;
- чи правильно занесені до Реєстру персональні дані мешканців;
- внести у базу даних неповнолітніх.
Тільки після повної актуалізації даних в електронному Реєстрі жителі громади зможуть отримувати довідки про склад зареєстрованих та витяги про місце реєстрації (додатки до паспортів).
При зверненні для уточнення та актуалізації даних при собі потрібно мати:
- паспорти всіх зареєстрованих;
- свідоцтва про народження неповнолітніх;
- документ про право власності на будинок;
- Домову книгу (селище Гоголеве)