Доступ до публічної інформації
Протягом січня – вересня 2023 року до Головного управління ДПС у Полтавській області (далі – ГУ ДПС надійшло 60 запитів на отримання публічної інформації. У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року кількість збільшилась на 28 запитів (у січні – вересні 2022 року надійшло 32 запити на публічну інформацію).
Із 60 запитів на отримання публічної інформації:
-
від фізичних осіб – 36 (60 відс.);
-
від юридичних осіб – 18 (30 відс.);
-
від об’єднань громадян – 3 (5 відс.);
-
від медіа – 3 (5 відсотків).
Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України від 13.01.2011 № 2939- VI «Про доступ до публічної інформації» 40 запитів на публічну інформацію задоволено або перенаправлено за належністю, 19 запитувачам було відмовлено та 1 запит знаходиться на виконанні.
Запитувачі зверталися з проханням надати інформацію щодо:
-
документів, які знаходяться у володінні ГУ ДПС у Полтавській області.
-
діяльності підприємств та фізичних осіб - підприємців;
-
відомостей про третіх осіб;
Відповіді на запити були направлені на вказані поштові та електронні адреси.
Із метою поліпшення інформаційного обміну з платниками податків при ГУ ДПС діє електронна поштова скринька poltava.public@tax.gov.ua, запити на публічну інформацію з якої протягом кожного робочого дня приймаються працівниками контролюючого органу.
Крім того, ГУ ДПС для забезпечення прозорості діяльності здійснює оприлюднення публічної інформації у формі 4 наборів відкритих даних на «Єдиному державному вебпорталі відкритих даних», https://data.gov.ua/ та субсайті «Головне управління ДПС у Полтавській області». https://www.tax.gov.ua/.
Головне управління ДПС у Полтавській області