Які документи, крім пояснень, слід додавати до таблиці даних платника податку?

Дата: 17.11.2023 08:49
Кількість переглядів: 66

Фото без опису

 

Відповідно до пункту 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року N1165 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" (із змінами, далі – Порядок № 1165), таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності з посиланням на податкову та іншу звітність. Крім пояснень надано можливість платникам надавати копії документів для підтвердження достовірності інформації, зазначеної в таблиці даних. Зокрема, проте не виключно, платником надається інформація про основні фонди, які використовуються у виробничій діяльності, джерела їх походження та документальне підтвердження придбання/оренди тощо.

 

Головне управління ДПС у Полтавській області

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано