Безбарʼєрність не на словах, а в сервісних центрах МВС Полтавської області

Дата: 08.05.2024 14:03
Кількість переглядів: 138

Фото без опису

 

 

Безбар'єрність — це філософія суспільства без обмежень, у якому забезпечено рівні права та можливості для всіх людей.

14 квітня 2021 року Кабінетом міністрів України було схвалено “Національну стратегію із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року”. Метою Стратегії є створення безперешкодного середовища для всіх груп населення, забезпечення рівних можливостей кожній людині реалізовувати свої права, отримувати послуги на рівні з іншими.

За теперішніх умов реалізація Стратегії набуває особливого значення, а принципи безбар’єрності стають фундаментом державних політик у всіх сферах громадського життя.

У такому суспільстві кожна людина може реалізувати свої таланти, вільно пересуватися, користуватися різними сервісами та послугами, а також здобувати освіту.

 « Рівні можливості для кожного. Саме за таким принципом сервісні центри МВС Полтавщини надають послуги для наших співгромадян» - розповідає заступник начальника Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Харківській, Полтавській та Сумській областях Ірина Пархоменко. 

За словами Ірини Пархоменко, на сьогодні надання послуг сервісними центрами МВС в Полтавській області відповідає всім вимогам доступності та безбар’єрності послуг для кожного:

  • наявні місця для паркування транспортних засобів для осіб з інвалідністю;

  • ширина дверей на вході дає можливість безперешкодного доступу до приміщення осіб з особливими потребами, в тому числі на візку;

  • вхідна група обладнані системами виклику персоналу для осіб з інвалідністю;

  • безбар’єрне приміщення й некабінетна система обслуговування;

  • в приміщенні обладнана санітарна кімната, наявні таблички та вказівники;

  • забезпечено доступ до офіційного веб-сайту центру надання адміністративних послуг особам з порушенням зору.

  • адміністратори користуються в роботі «Словником безбар’єрності».

 

Бути почутим та зрозумілим це важливо, а ще важливіше розуміти потреби інших та мати бажання допомогти. Так і сервісні центри МВС докладають максимум зусиль для комфорту клієнтів та вирішення їх питань. Цінуємо кожного і вдячні за довіру.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано