Відстрочка через ЦНАП

ТЦК та СП є суб’єктом надання послуги.
Заявник забирає результат в тому ЦНАПі, в якому подавав заяву.
Уряд ухвалив зміни до постанови №560 (Порядок призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період), які передбачають автоматичне продовження відстрочок, цифрову форму як основний спосіб оформлення, а також можливість подавати заяви на відстрочки в ЦНАП.
Заяви подаються через застосунок Резерв+ або в ЦНАП (залежно від категорії відстрочки). 80% відстрочок можуть бути оформлені через мобільний застосунок
Наразі послуга ще не працює.
З 1 листопада ЦНАП Гоголівської селищної ради, за своїм робочим графіком (понеділок – четвер з 08.00 до 17.00, п’ятниця з 08.00 – 15.45 (обідня перерва 12.00-12.45) буде приймати заяви на відстрочку від мобілізації.
ЦНАП – точка прийому заяв на відстрочку та отримання результату, згідно ухваленого рішення ТЦК.
ЦНАП не ухвалює рішення про відстрочку людини. Якщо людині відмовили у відстрочці – то людина може звернутись до ТЦК.
Як підтвердити, що людина подала заяву на відстрочку і чекає на рішення?
Для підтвердження людині в ЦНАП видається друкований документ – опис вхідного пакету документів з підписом та печаткою ЦНАП, відповідно до регламенту ЦНАП.
Важливо: адміністратор ЦНАП не відповідає за перевірку пакету документів. Адміністратор ЦНАП формує заяву на відстрочку та додає до цієї заяви пакет документів, які надав суб’єкт звернення та які, відповідно до законодавства надають йому право на цю відстрочку.
3. Порядок дій адміністратора: як надати відстрочку:
Заяву на відстрочку громадянин подає особисто. Представник (наприклад, родич чи юрист) подати її замість когось не може!
Щоб подати заяву, у заявника має бути обов’язково зареєстрована електронна пошта!
1. Встановлюється особа (ідентифікація). Громадянин має надати паспорт, РНОКПП, військово-обліковий документ.
2. Формується Заява засобами Порталу Дія.
3. Долучаються до Заяви необхідні електронні копії документів (сканкопії) та формується пакет документів в електронній формі засобами Порталу Дія.
4. Роздруковується Заява з Порталу Дія для перевірки та підписання військовозобов’язаним. (Друкований екземпляр зберігається в ЦНАП для підтвердження звернення громадянина в ЦНАП).
5. На сформовану Заяву накладається КЕП та відправляється на розгляд суб’єкту послуги ( ТЦК та СП).
6. Після подання заяви система автоматично перевіряє чи не подавали ви заяву на відстрочку, яка є в процесі розгляду та незакрита:
• Якщо заяву вже подавали – людина не може подати нову заяву, вона в процесі розгляду і треба чекати результат
• Якщо не подавали та маєте право на відстрочку система автоматично передає заяву та пакет документів до відповідного ТЦК та СП у якому перебуває на обліку заявник. Якщо особа не перебуває на обліку – рух заяви припиняється, і необхідно буде спочатку стати на облік в ТЦК. Повідомлення про відмову надійде до кабінету адміністратора ЦНАП на Порталі Дія.
• Військовозобов’язаний очікує на результат від ТЦК
• Якщо позитивна відповідь (погодили відстрочку) – ТЦК відправляє результат в ЦНАП. ЦНАП друкує оновлений Єлектронний військово-обліковий документ з відстрочкою та повідомляє про готовність результату. Також, оновлені дані військовозобов’язаного відобразяться в Резерв+.
• Якщо негативне (комісія ТЦК не підтвердить) – то через портал Дія адміністратору ЦНАП прийде повідомлення, що відстрочку не надано, а на електронну пошту людини прийде форма з відмовою, підписаною з КЕП ТЦК. ЦНАП також має повідомити військовозобов’язаного про відмову.
З’ясувати причини відмови відстрочки ТЦК необхідно в ТЦК чи Міноборони.
